vrijdag 6 maart 2015

Bedankt


Ook hier nog even een klein stukje over bloggersdag.
Toen Martine en ik het idee kregen om een bloggersdag te organiseren hadden wij nooit gedacht dat het zo geslaagd zou zijn. Wat was het gezellig met alle dames bij elkaar. Veel van jullie ken ik al, maar ook veel dames die ik voor het eerst heb ontmoet. De dag is voor mij voorbij gevlogen. Ik heb niet met iedereen gesproken. Dat vind ik wel jammer, dus er komt zeker een vervolg op bloggersdag. 
Intussen heb ik al heel wat mailtjes gehad met de vraag of ze vast een plek kunnen reserveren hihi
Dat heb ik niet gedaan omdat het nog wel even duurt voordat we het weer organiseren.
Waarschijnlijk over een half jaartje. Dit maken wij natuurlijk van tevoren bekend op ons blog.

Ik wil Martine en vooral ook Carla nog een keer bedanken.
Carla jij hebt toch het meeste werk ermee gehad. Je hebt het top geregeld. We hadden geen plek beter kunnen uitzoeken dan bij esatto. Toppie!!!

Maar ook alle dames die gekomen zijn, het was een super leuke gezellige dag.
Ook jullie bedankt!!!!

Verder ben ik niet met lege handen naar huis gegaan. Niet alleen met een goed gevulde goodybag, maar ook met een wandkandelaar waar ik al een tijdje verliefd op ben.

Is ze niet mooi....

Ik vind haar prachtig. Ze stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Zo naast de kast is het plaatje helemaal wat ik voor ogen had. Heb nog even getwijfeld of ik haar in ons toilet zou hangen, maar hier vond ik haar ook mooi. Wie weet over een tijdje, want in ons toilet zou ze ook prachtig staan. We zijn nog druk bezig in ons toilet. Vandaag ga ik de muren verder afmaken. Daarna is het nog wachten op iets wat ik pas over drie weken op kan halen. Dat is balen, want tja....geduld heb ik niet en erg gezellig is het ook niet op ons toilet nu hihi. Koud, de muren zijn kaal en onbehandeld en ik kan mijn handen niet eens wassen. Gelukkig werkt de kraan bij ons in de keuken nog wel hihi. Zo ook de vloer, daar zijn we ook nog mee bezig ppffff geduld hebben is moeilijk.

Verder niet zoveel nieuws. De bak heeft een plaatsje op de tafel gekregen, omdat de grote kruiklamp nu op de andere tafel staat. Onze bank lijkt hier wel paars, dat is het dus niet. Hij is toch echt grijs hihi

Naast de bank wat houten kruikjes van hoffz en de vloerlamp die Marcel heeft gemaakt.

Hier kandelaren en houtenschaal van hoffz en het japattiplankje en vijzeltje uit onze webwinkel.

Even nog wat anders. Wij hebben ontzettend veel mailtjes gekregen over deze vloerkandelaar. Ik heb ze door heel het huis staan en zelfs ook buiten onder onze veranda. Marcel maakt ze altijd zelf. Omdat er zoveel vraag naar is, zijn wij druk bezig geweest iemand te vinden die ze voor ons wil maken. Daar ging wat meer tijd inzitten dan we dachten, maar we hebben het voor elkaar. Op dit moment worden ze gemaakt en we hopen ze binnen drie weken in onze webwinkel te hebben.
Gisteren het eerste proefmodel gezien. Deze man snapt helemaal wat wij bedoelen, dus eindelijk worden ze nu gemaakt. Zo blij....


Ik zie dat er inmiddels heel wat volgers bij zijn gekomen. Super leuk!!! Ik zit nu over de 200 volgers.
Op mijn fb huize vizzini geef ik een kadobon ter waarde van 35 euro weg die je mag besteden in onze webwinkel. Dus like en deel onze fb pagina openbaar. Anders kan ik niet zien dat je het gedeeld hebt.


Zo blijf je ook op de hoogte van alle stoere en sobere accessoires die wij verkopen in onze webwinkel.


Fijn weekend allemaal,
Liefs Patricia.










39 opmerkingen:

  1. Je kandelaar is een beauty.
    Moest wel lachen om de reservering van de bloggersdag.Harstikke fijn dat het bij iedereen in de smaak is gevallen toch.
    Ik ben benieuwd naar je toilet.Hier staan de tegels ook al een paar weken in de primer op het toilet (toch maar verven) maar nog geen moment gehad dit te kunnen doen.Ach ja komt wel!
    succes vandaag met de muren.

    Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patricia,
    Ja, die vloerkandelaar is super !! zodra ze er zijn...haha je snapt het al.
    Je muurkandelaar is ook een plaatje, pas je wel op..als je elke avond een wxinelichtje aan hebt dan komt er langzaam een hele grote roetkring op je plavond.....ben ik achtergekomen na het de hele winter door een waxinelichtje gebrand te hebben op een hoog kastje ;-( nu kan ik het hele plavond witten......

    Fijn weekend

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om nog een blogpost over de bloggersdag te lezen. Het was echt een groot succes. Leuk dat er alweer bloggers willen reserveren, hopelijk kan ik de volgende keer er ook bij zijn, lijkt me echt heel leuk om bloggers in het eggie te ontmoeten. Geniet van je aankoop en een fijn weekend, Patricia.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Patricia, wat mooi dat de bloggersdag zo een succes was, ik ben nog een beginnend blogger dus had de aanmelding van deze dag gemist maar zo te lezen krijg ik vast nog een herkansing.
    Ik ben erg blij met de vijzel uit je webshop en heb al veel reacties erop gehad.
    Je zit zelf nog in de verbouwing van het toilet dus nog een beetje in de puinhoop maar dat komt vast goed hoor ( als je maar geduld hebt haha)
    Je hebt een super mooie sfeer in huis.
    Fijn weekend, Groetjes Brenda
    brendaschneider.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ongeduld bij bestellingen is zo herkenbaar. Je hebt iets in je hoofd en dat moet dan ook per direct af zijn. Helaas werkt het zo niet. Nog even wachten en dan is het klaar.
    De vloerkandelaar vind ik gaaf, die hou ik in gedachte.
    De kandelaar die je bij Esatto gekocht hebt had ik ook op het oog maar ik heb inmiddels een andere gekocht. Hij is wel heel gaaf he.
    Groet, Margo (casadinarda.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was echt gezellig he Patricia, ik heb er echt van genoten en ook ik heb helaas niet met iedereen gesproken.
    Je kandelaar is prachtig en maak je geen zorgen over roetplekken op je plafond hoor, die muurkandelaar die bij mij bij de trap hangt, daar brandt ook dagelijks een waxientje in en aan mijn plafond is niks te zien ;-)
    Ik zit nog steeds te wachten tot de stucadoor een keer tijd heeft voor ons toilet, ik wacht maar geduldig af, het is niet anders.
    Fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie wandkandelaar...hangt daar ook mooi.
    Ik lees overal hoe geslaagd Bloggersdag was, volgende keer wil ik er ook bij zijn...spijt dat ik deze keer niet kon.
    Gelukkig snapt de man van de vloerkandelaar jullie, ze gaan vast super mooi worden.
    We wachten af.
    Fijn zonnig Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was echt heel leuk, maar blijf het jammer vinden dat er zo weinig tijd was om met anderen te praten.
    Die kandelaar is echt heel mooi, maar nu heb ik nog geen muur vrij waar hij zou kunnen hangen, maar dat veranderd komende winter.
    De kandelaar die jullie laten maken zal vast snel uitverkocht zijn. Hij is heel mooi.
    Ik heb wel roetbop mijn plafond gehad, maar volgens mij was dat van verkeerde kaarsen. Och en anders doe je het gewoon weer een keer over.

    Fijn weekend
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi plekje voor de kandelaar! Ze blijven mooi he?! Volgende bloggersdag ben ik er zeker bij!
    Geniet van een mooi weekend!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was zeker een geslaagde topdag! Je kandelaar vind ik geweldig! Je zus kocht m toch ook of was jij dat hihi?
    Geniet van je weekend!

    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie hebben een leuke dag georganiseerd! Snap wel dat veel mensen zich nu al willen aanmelden voor een volgende editie ;-) hopelijk kan ik er een volgende keer bij zijn.

    De kandelaar is prachtig! Hier heeft manlief 'm al een hele poos op z'n verlanglijstje staan maar eerst maar eens een geschikte plek bedenken. Bij jullie heeft ie een heel mooi plekje gevonden!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig allemaal !!! Jou muur lijkt gewoon ook veel grijzer , maar ik heb dan ook de gritti krijtlak en die is dan volgens u toch ook bruiner ... ik durf met al mijn hoekjes en kantjes niet aan kalkverf beginnen ...

    Liefs Petra

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, het was ook reuze gezellig. Zo leuk dat ik nu bij sommige blogs een gezicht weet. Echt niet bij allemaal hoor. Daar zijn nog heel veel bloggersdagen voor nodig, vrees ik :-)
    Je staande kandelaars vind ik heel mooi. Ik hoop zo meteen ook plaats te hebben voor zoiets als er verbouwd is. Ik heb nu weinig muren waar zoiets past.
    Veel succes met je toilet. Even wachten maar hopelijk wordt het dan wat je voor ogen hebt!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Was een superdag dus ben er de volgende keer graag bij (hopen dat ik dan geen opleidingsdag heb). Enne die vloerkandelaar is stoer zeg, stel nou dat ik die cadeaubon win hè, snap jij wel waar ik die bij zou willen leggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er weer geweldig uit! En de volgende keer zorg ik ervoor dat ik ook aanwezig ben bij de bloggersdag. Fijn weekend gr. Meriam (sfeertje bij meertje)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hangt de kandelaar naast de kast. Zelf heb ik hem ook helaas had ik geen plek in de kamer maar hij hangt in de gang en ik brand elke avond een kaars. En (nog) niets te zien aan het plafond. Wat hebben jullie een heerlijke dag gehad hij Esatto. Een fijn weekend, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat de bloggersdag zo goed ontvangen is he.
    Maar dat was geloof ik al na 1 dag na de bekendmaking haha.
    Ik heb de foto's en verhalen voorbij zien komen en het zag er ook echt supergezellig uit.
    Jammer dat ik er niet bij was.
    Ik vind je muurkandelaar ook echt een snoepje! En ook de vloerkandelaar vind ik heel erg mooi. Ik hou je webshop in de gaten!

    Lieve groetjes,
    Sanny (sanny's life)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo leuk al die enthousiaste verhalen, ik hoop dat ik er de volgende ook bij kan zijn. Mooie wandkandelaar heb je gekocht. En die vloerkandelaar is ook erg mooi, die ga je vast goed verkopen straks. Lastig hè, geduld hebben maar het is vast de moeite waard. Als het straks allemaal af is, ben je het zo weer vergeten:-)
    Fijn weekend.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat de bloggers dag zo geslaagd was. Wij hebben het toilet en het halletje ook opgeknapt, laat gouw een keer zien... Prachtige kandelaar heb je.

    Fijn zonnig weekend.
    Liefs marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat de bloggers dag zo geslaagd was. Wij hebben het toilet en het halletje ook opgeknapt, laat gouw een keer zien... Prachtige kandelaar heb je.

    Fijn zonnig weekend.
    Liefs marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke vloerkandelaar ,de bloggersdag was zeker geslaagd ik ben er de volgende keer zeker weer bij .
    Je wandkandelaaar staat prachtig naast je kast ,hij staat bij mij ook op me verlanglijstje!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is duidelijk dat het een succes was de bloggersdag, leuk!
    Ben benieuwd naar de vloekandelaar, zal vast mooi zijn!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het was echt een heerlijke dag en zoals velen heb ik ook niet met iedereen gesproken. En ja ik was degene die naast je stond bij het uitzoeken van de toefjes. Ik koos toen voor de takken omdat ik de takken iets stoerder vond. Maar volgende keer spreek ik je zeker!!
    De wandkandelaar is mooi he, ik schuif hem door het hele huis heen en zet er waxinelichten of zelfs kaarsen op en ook hier niet echt roetplekken op het plafond/muur. En ach ja, dan schilderen we toch gewoon weer. Je hoge kandelaar die jullie laten maken is super. Dat wordt een echte hit.
    Fijn weekend,

    liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Patricia, de bloggerdag was geweldig! Ik blog zelf niet maar volg wel! Ik heb ontzettend genoten het was echt een zeer geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt voor de leuke dag.Liefs Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijn dat het zo'n succes was, die bloggersdag
    En geduld is een schone zaak... des te blijer zit je straks op je wc;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vorige week heerlijke dag gehad waar we mooi op terug kunnen kijken. Ik vond het heel leuk elkaar en andere gesproken te hebben. De kaarsenstandaard hangt super, hij staat ook nog op mijn wensenlijstje. Veel succes nog met je toilet !
    Fijn weekend
    Liefs Lida.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Had me niet opgegeven voor de bloggersdag, ik volg pas sinds kort enkele blogs en wilde niemand zijn plekje innemen. Zag er erg gezellig uit en wil in de toekomt wel een poging wagen om een plekje te bemachtigen ;-)

    Fijn dat je iemand hebt gevonden die de kandelaars kan maken en precies aanvoelt hoe je ze wilt.

    Heb je facebook pagina natuurlijk ook gedeeld en al heel wat leuke spulletjes gezien in je winkeltje. Ik moet me alleen inhouden omdat het nog niet zeker is wanneer en of we gaan verhuizen. Ons huis staat nog niet te koop en is nog een rommeltje qua meubels en spulletjes. Maar zodra het zover is 

    Groetjes en fijn weekend,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Patricia,

    Wat leuk dat de bloggersdag zo'n succes is geworden.
    Vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn.
    Lijkt me nl er leuk om met mensen te spreken die dezelfde passie delen, en weer ideeën uit te wisselen.
    De staande kandelaar vind ik erg mooi, ga je webshop in de gaten houden, want wil wel heel graag zo'n mooi exemplaar hebben.

    Wens je een heel fijn weekend.
    Liefs Vittoria ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Patricia,

    Wat leuk dat de bloggersdag zo'n succes is geworden.
    Vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn.
    Lijkt me nl er leuk om met mensen te spreken die dezelfde passie delen, en weer ideeën uit te wisselen.
    De staande kandelaar vind ik erg mooi, ga je webshop in de gaten houden, want wil wel heel graag zo'n mooi exemplaar hebben.

    Wens je een heel fijn weekend.
    Liefs Vittoria ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat staat hij mooi......de kandelaar!!!!

    Ben benieuwd naar jullie standaards in je web shop, fijn dat je iemand gevonden hebt die ze gaat produceren!

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat mooi die kandelaar aan de muur!
    Ik ben een ware kaarsen liefhebber dus hier kan ik altijd
    erg blij van worden.
    Wat leuk dat de bloggersdag zo'n succes was, dat zal wel een drukke
    gezellige boel zijn met mensen die dezelfde passie delen.
    Ik hoop dat er inderdaad in de toekomst nog een dag word georganiseerd,
    lijkt me ontzettend leuk!
    Nog een fijne dag!

    Liefs,
    Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo mooi , die muurkandelaar. Het hangt daar dan ook prachtig .
    Overal lees ik de enthousiaste verhalen van de bloggersdag , moet echt leuk zijn , alleen jammer dat het zo ver weg is.
    Nog een fijn weekend
    Christel ,garcysplace

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Volgende keer ben ik erbij hoor! Mooi plekje heeft de muurkandelaar gekregen. Wat gaaf jullie eigen productie van de vloerkandelaar echt stoer ik weet zeker dat jullie er veel gaan verkopen wordt een nieuwe trend. Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. De kandelaar is prachtig! Echt een aanwinst. Vind het altijd weer prachtig om naar je foto's te kijken, jullie kleurgebruik is zo sfeervol.

    Bloggersdag was heel geslaagd!! Jullie ook bedankt voor het organiseren natuurlijk. Hopelijk kan ik er de volgende keer ook weer bij zijn!

    Liefs,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het is weer mooi bij je!
    De bloggersdag was echt een succes, leuk om erbij geweest te zijn en zeker voor herhaling vatbaar!
    Liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Je kandelaar hangt daar heel mooi! ik heb een zwak voor kandelaars :)
    Succes nog met de klus!
    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Patricia, is de salontafel in deze post dezelfde die je in een eerdere post behandeld hebt met loogbeits? Hij heeft echt een prachtig donkere kleur gekregen. Ik denk er zelf over om mijn ovale tafel zo te behandelen. ik ben heel benieuwd daarnaar.
      Super dat jullie iemand hebben gevonden om de kandelaars te maken

      Groetjes Roelie

      Verwijderen
  37. Mooi is hij zeker je kandelaar aan de muur wat een plaatje !
    Ik heb hem ook al ettelijke keren voorbij zien komen ...wie weet ....
    Nu nog even geduld ...soms zie je zoveel moois :-))
    En de Bloggersdag hebben we een klein beetje van gezien heel toevallig waren we bij Essatto om iets op te halen ..leek me een gezellige drukte !

    Liefs Johanna Elfies Home

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ha Patricia,
    Ik volgde je al wel via bloglovin en FB (de winkel) maar ik zag dat ik nog niet via google volgde.. bij deze!
    Mooie sfeer plaatjes en je/jullie hebben een mooie webshop!

    Hartelijke groetjes van Priscilla
    diybypepris.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen