zondag 11 januari 2015

Een paar weken terug was Martine van impression-lifestyle bij mij om iets op te halen. Terwijl wij gezellig zaten te kletsen, zeiden we dat het wel eens leuk zou zijn om met bloggers en volgers een leuk dagje te hebben.
Daarna hadden we druk contact over een leuke locatie waar ook gegeten kan worden. Nadat de eigenaresse gebeld werd met onze vraag en zij ook enthousiast was, ging het balletje snel rollen. En daarom kan ik jullie het volgende vertellen.

Op zaterdag 28 februari is er een gezellige bloggersdag voor bloggers en volgers bij essato in Rijnsburg


Carla van Esatto heeft een heel leuk programma in elkaar gezet. Vanaf 11 uur zijn jullie van harte welkom in de winkel van Carla. Als je eenmaal in de winkel van Carla bent, zullen de oooohs en de aaaahs je om de oren vliegen, want de winkel is een snoepwinkel voor de liefhebbers van de landelijke woonstijl.
Carla heeft een workshop georganiseerd waarbij we een kandelaar gaan bewerken. Je mag die naar eigen keuze gaan bewerken met bijv loogbeits of kalkverf.
Omdat we natuurlijk van al dat gezellige gebabbel, de workshop en het zien van zoveel moois, best hongerig worden. Word er een heerlijke high tea geserveerd. Tussendoor krijgen jullie volop mogelijkheid om de winkel te bekijken. Na afloop krijgen jullie een goodiebag van esatto mee naar huis.




De prijs voor deze verzorgde dag is 35 euro inclusief high tea en de materialen die gebruikt worden bij de workshop.



Hebben jullie ook zin om te komen? Meld je dan voor 20 februari aan bij mij of Martine.
Mijn email adres is patriciavizzini@hotmail.com
Het emailadres van Martine is martinevanherpe@kpnmail.nl
Er is plaats voor maximaal 40 personen, dus vol is vol.
Zodra we je mail met aanmelding ontvangen hebben sturen we een bevestiging met de betaalgegevens.

Mocht je je aanmelden en je hebt eventueel plaats over in de auto, meld het dan even via de mail. Laat dan ook even weten uit welke regio je komt. Misschien kunnen we dan bemiddelen om eventueel met elkaar mee te rijden.

Wij hebben er zin in en hopen jullie te ontmoeten.

Liefs Patrica.






18 opmerkingen:

  1. Leuk idee Patricia...laat ik nou net die dag niet kunnen, jammer.
    Hoop dat het een groot succes wordt, zodat het voor herhaling vatbaar is...
    Alvast veel plezier, en hoop er iets van op de blogs terug te lezen.
    Fijne Avond nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb me al aangemeld Patricia! Super, super..
    Lieve groet
    Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat hebben jullie goed bedacht.. ik ben er bij..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk idee! Ik heb geen collegedag dus hoe leuk, ik ben erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk leuk initiatief!
    Helaas kan ik er niet bij zijn en hoop ik op een vervolg;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk idee. Ik ben er bij. Geweldig om jullie dan in levende lijve te ontmoeten. Kijk er naar uit.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee!! Ik heb mij aangemeld hoor! Wat leuk om jullie weer eens te zien of die ik nog niet ken te ontmoeten! Liefs Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als het nog niet vol zit, wil ik er ook graag bij zijn. Ik reageer vrij laat, omdat ik net pas kon nakijken of ik wel kan die dag. Ik zal je een mailtje sturen. Leuk idee hoor, lijkt me gezellig!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zouer graag bij zijn, maar heb helaas geen auto. Als iemand nog een plekje vrij heeft rijd ik graag mee van vroomshoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk, alleen een maandje eerder heb ik ook al een bloggers-afspraak. Ik sla een keer over, hopelijk wordt het goed bezocht en houden jullie het nog een keer. Veel succes met de voorbereidingen.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super van jullie om zo'n dag te organiseren, heb me opgegeven bij Martine.
    Veel succes nog met de voorbereidingen.
    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Las net bij Martine dat het een groot succes is. Leuk initiatief.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk dat jullie dit georganiseerd hebben. Lijkt mij erg gezellig!!
    Liefs Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb me al aangemeld!!!! Super gezellig!

    Lieve groet Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super idee van jullie! En wat jammer dat ik niet kan.....volgende keer beter misschien?
    Heel veel plezier met elkaar!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen