zondag 3 november 2013

Leuk nieuws.

Leuk nieuws...

Wij zijn super trots, wij komen met ons huisje in wonen landelijke stijl. In november worden er foto´s gemaakt en in de lente editie 2014 zal ons huisje erin staan. Vind het zo spannend. We zijn hard aan het klussen, want het washok moet nog af. En als ik goed rond kijk, moet er ineens nog veel meer gebeuren ppfff. Raak er bijna van in de stress, maar het zal vast goed komen HELP....

Intussen heb ik toch nog wat foto´s kunnen maken van in en rondom ons huis. Eerst wil ik jullie onze erker laten zien. Zelf vind ik het soms lastig om het mooi te decoreren. Naast het grote raam zit maar een klein raam. Vind het al snel te vol en te druk als ik overal wat voor zet. Ik was al lang opzoek naar een  mooi oud luik, nou was ik laatst bij Arianne van sober en stoer wonen en daar stond hij...ik zag hem gelijk staan. Op slag verliefd. Natuurlijk hebben wij hem meegenomen. De auto was al veel te vol, ook  mijn zus was mee woon winkelen. Alles eruit en weer opnieuw inpakken. We hebben het mee gekregen al wil je niet weten hoe ik in de auto zat op de terugweg. Je moet er wat voor over hebben, maar het was zeker de moeite waard.

Hij staat voor het kleine raam. Vind hem zo mooi, aan de andere kant zit al het oude hang en sluitwerk nog. Ook aan de buitenkant vind ik het geweldig staan. 
Hier kan je het nog net een beetje zien.

Ook ons trapgat is helemaal af, de kalkverf zit erop. Heb nog even een krans gemaakt. Eigenlijk was het de bedoeling om een mooie krans van mos te maken, maar omdat in november de foto´s voor wls gemaakt worden en dit in het voorjaar erin komt te staan kan het nu even niet in herfstsfeer. Dat komt straks na  november wel. Ben zelf blij dat deze klus erop zit, trap op trap om helemaal bovenin te kunnen schilderen. Stond zo gespannen bovenop die trappen, heb er gewoon spierpijn van gekregen.

Toch weer blij met het resultaat.

Ook vind ik de krans goed gelukt.

Tussen de regenbuien door ook nog even wat foto´s buiten gemaakt.
Als je goed kijkt zie je mij in mijn schilderskleren (schuurdeur). Heb even niet goed opgelet hi hi

Nou wij gaan een drukke week tegemoet, klussen klussen en nog eens klussen.

Fijne avond nog allemaal.
Liefs Patricia. 

25 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia, dat is zeker leuk nieuws ik ben dan ook heel benieuwd maar dat gaat vast goed komen. Mooie foto`s dat ziet er allemaal heel sfeervol uit, prachtige krans.

    Klus ze.
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk dat jullie huis in de WLS komt! Wat een eer! Maar je hebt dan ook een super sfeervol huis. Ik vind je luik ook prachtig. Ik zie het al helemaal voor me hoe je in de auto zat. Gisteren was ik met mijn zus naar een rommelmarkt en zij zat de terugweg helemaal ineengedoken omdat ik zo nodig een oude trap van dik 2 meter mee moest!
    Veel klusplezier! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk dat je in de WLS komt. Maar het ziet er dan ook mooi en sfeervol uit bij jou thuis! Mooi geworden je trap met de kalkverf en ook je krans is prachtig!
    Succes verder!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een eer Patricia dat jullie huis in WLS komt!
    Je trap en hal met de krijtverf is mooi geworden.
    Het ziet er allemaal heel sfeervol uit en ik ben heel benieuwd naar de uitgave!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf, en zo te zien word dat straks weer een mooie reportage in de WLS.
    Je trappengat ziet er prachtig uit.
    Spannend hoor.

    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk een mooie reportage van je huis, dat is toch de kroon op al je werk.
    Ja, de zenuwen... ik weet er alles van, je wilt dat alles er spic en span uitziet hè?
    Maar je zult zien dat stressen niet nodig is hoor, het is alleen maar leuk!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf dat er een reportage komt!! Ben erg benieuwd.. spannend hoor ;-)
    Succes met klussen!
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk nieuws zeg....maar niets gek je hebt een super mooi huis....en ik heb begrepen dat het in de familie zit...je zus heeft het ook mooi (pinterest)
    Je trapgat is mooi geworden, wat een werk, wij moeten ons trapgat ook nog een keer doen, ik zie er een beetje tegenop..we zijn dan net acrobaten.
    Ik vind je krans ook heel mooi....weer een idee.
    Buiten heb je het ook gezellig zeg....dat wordt een mooie reportage.
    Fijne 'drukke' week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige oplossing. Zelf hebben we ook een erker, lastig om er iets moois van te maken, dit is een oplossing. Ga op zoek naar een luik! Verder ziet er er geweldig mooi uit, in jullie stulpje! Ben heel benieuwd naar je foto`s in landelijk wonen, neem hem altijd mee! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk nieuws in de wls! echt super :-) het trappengat is ook erg mooi geworden.
    Succes met het klussen hoor!
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk nieuws! WIj hebben ook contact met hun gehad hihi! Jouw trappengat is wel echt een plaatje hoor, ben benieuwd naar de foto's straks! Heb weer ideeen bij jou opgedaan ;-)

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk nieuws dat je in de WLS komt te staan. Het trappengat is heel mooi geworden en komt straks goed tot z'n recht in de rapportage ;-) Het "lastige" klein raam heb je leuk opgelost zo qua decoratie!

    Fijne week!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat in de WLS komt te staan , het word vast een mooie reportage ik kijk er naar uit !
    Het trappengat is prachtig geworden je hebt eer van je werk hoor !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gaaf Patricia, wordt vast een mooie reportage!
    Lieve groet,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat geweldig dat ze een reportage gaan maken over je huis! Ben heel erg benieuwd, we houden het in de gaten ;-) Veel suc6 met alle klusjes!!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk !!! ben heel benieuwd.....jammer dat die forto's zo ver van te voren worden gemaakt......snap ik nooit zo goed......maar jij houd er rekening mee dat het voorjaar is straks.....er zijn al tulpen hoor !!...hihihihi....succes met alles liefs Ria..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat wordt vast een mooie reportage hoor, wat je ons nu laat zien is al zo mooi.
    Het ziet er weer mooi uit met je luik, die oude details zijn heel mooi.
    Kom gezellig eens langs op mijn blog, je bent welkom.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk dat je in WLS komt. Wij hebben in juli/augustus gestaan. Is echt heel leuk om je huis terug te zien in zo'n mooi blad. Jij hebt ook een hele mooie stoere landelijke stijl. Wat je al aan foto's hebt laten zien ziet er heel mooi uit. Succes met je hobby. En zenuwachtig zijn hoeft niet, het is superleuk om mee te maken.
    Groet Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je in de WLS komt. Succes met klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat superleuk dat je huis in de WLS komt te staan ... spannend! Het trappengat is ook mooi geworden, evenals de krans. Buiten ziet het er ook allemaal weer prachtig en gezellig uit. Ben erg benieuwd naar de reportage. Voor nu alvast veel plezier vooraf en succes met de klusjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aan de foto's te zien van je interieur wordt het een pracht reportage straks in Wonen Landelijke Stijl… het luik is ook héél mooi..prachtig
    Fijne week en lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja leuk he , ik ken er ook alles van want alles moet natuurlijk piekfijn in orde zijn en plots zijn er dan toch nog dingen die je net anders wilt ... als de fotograaf dan langskomt dat is echt genieten vind ik .... ik kijk er al naar uit naar de reportage !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gaaafff, t verbaast me niks een reportage! t ziet er allemaal super uit, gefeli hoor.
    k zou volledig in de stress schieten:)
    groetjes, Inge
    leuk dat je mij bent gaan volgen, thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte! En zo terecht....wat een mooi huis heb je/mooi blog. Ga je graag volgen.
    Gewoon rustig blijven, het wordt sowieso mooi hoor.
    We hebben ook eens een fotografe gehad en ze kunnen het gewoon super. Ze hebben je niet voor niet uitgekozen, dus het is al goed........ontspan.....;)

    Succes en ik ben een nieuwe volger hoor.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heey zusje eindelijk kan ik reageren op je mooie blog het ziet er allemaal super mooi uit maar gelukkig kan ik het allemaal in het echie zien dikke knuffel van je grote zus ♥

    BeantwoordenVerwijderen